субота, 8. јануар 2011.

Uzmi me za ruku, s' tobom hocu sve,
sreco, vodi me, vodi bilo gde ,
jer kad sam s' tobom ja ne mislim na sutra ,
i pored tebe ja sanjam i budna, da.
Svaki tren proveden kraj tebe je kao san.
Na tebe mislim 24h na dan,
znas da samo tebi pripadam.
I zelim jedno - ne ostavljaj me nikada...

Od tvog poljupca ja sva zatreperim ,
budi uvek uz mene,to je bas sve sto zelim.
Jer, da nemam te sve bi bilo uzalud,
bez tebe nikuda bebo, sa tobom bilo kud.

Mili moj, tebi sebe sam dala,
ti si bio moj princ kad sam bila mala.
Onaj lik iz bajki koje su mi pricali,
sad zivim svoju bajku, zato sreco, hvala ti.

Svaku noc kad legnem i zaklopim oci,
utonem u san, sanjam da ces meni doci.
Ljubimo se, mazimo, pazimo i ceskamo,
zagrljeni lezimo i jedno drugom smeskamo.

Нема коментара:

Постави коментар