среда, 5. јануар 2011.

Молим те, дођи.

Молим те, дођи. Јер хоћу да овај дан поделим са тобом, Јер нисмо шетали росном травом, Јер никада нисмо брали заједно боровнице, Јер желим да одгледам оне најлепше филмове са тобом, Јер хоћу да стварамо нашу причу, Јер бринем када не знам ништа о теби, Јер су моје мисли заокупљене тобом, Јер хоћу да моје снове претворим у стварност, Јер желим да осетим мирис твоје коже, Јер ми недостају твоје приче до бесконачности, Јер желим да се твој песимизам посвађа са мојим оптимизмом, Јер ти нисам рекла неке ствари, и сад чезнем да ти их шапнем, Јер хоћу да ми објашњаваш све на онај твој начин, Јер хоћу да заједно сањамо, Јер ми је потребна твоја утеха, Јер ти си једини који ме је видео да плачем, Јер си ти моја прва и последња мисао у дану, Јер само теби сам толико рекла, Јер ти знаш да погодиш тамо где боли, Јер зацељујеш све ране, Јер очи моје само тебе виде, Јер без тебе нема боје, Јер ме је за све брига када ти ниси ту, Јер су ме поруке излуделе и желим да те видим, Јер са тобом је сваки дан славље, Јер ми још увек у ушима одзвања твој смех, Јер имам поверења у твој долазак, Јер верујем у твој глас, Молим те дођи... јер... ти си Анђео мој...

Нема коментара:

Постави коментар